Sommarjobbet

Pratade med min chef igår och fick reda på att Björn får jobba med min lillasyster i Tanum Strand medan jag ska jobba i Grebbestad. Känns väl sådär får jag säga. Men förhoppningsvis kan jag få byta plats med någon. För det var ju inte direkt meningen att det var min lillasyster och min pojkvän som skulle umgås tillsammans i åtta veckor...
Ska strax åka in till Göteborg innan vi beger oss vidare upp till Tanum. Såg precis väderprognosen. Regn till helgen, suck. Jaja, vad är väl en svensk sommar?

Hoppas ni får en supertrevlig midsommar allihopa, själv ska jag jobba...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria asplund

Hej Sara!
Hur är det med dej?
kram

2007-09-23 @ 22:09:55
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0