Hej!

Ja, nu har jag också fallit dit och skaffat en blogg. Detta på inrådan av ett av mina fans. Ja, Björn...

Vad kan egentligen vara intressant att läsa om mig? Kanske kan berätta lite om hur min dag har sett ut. Lite uttjatat, men ändå.

Jag tog en lång och välbehövlig sovmorgon och började sedan dagen med att titta på Gilmore Girls. En otroligt bra och rolig serie. Om du inte sett den, se den! Jag övergick till att renskriva klart mina anteckningar och sortera papper inför den kommande tentan nu på fredag. Usch, hemska tanke. Det blev samma sorts middag som jag säkert ätit i minst en veckas tid nu vid det här laget, sojaköttfärs med pasta. Nu på kvällskvisten tog jag och Sara en lång och härlig promenad runt Nydalasjön. Ett skönt sätt att koppla bort allt som har med skola och tenta att göra.

Nu börjar det bli sent och jag får väl snart krypa till sängs för att orka med morgondagens intensiva pluggande.

Kram på er och god natt!

Kommentarer
Postat av: Björn

Det var en sovmorgon du hade förtjänat! Usch, vad trött du måste vara på sojaköttfärs vid det här laget...! Till och med JAG är ju nästan det!
Kram och godnatt!

2007-05-26 @ 22:30:54
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se
Postat av: Nils

Skulle bara säga att jag också är ett fán (för att undvika att det ser ut som att jag går loss och svär helt oprovocerat).

2007-05-27 @ 17:00:30
URL: http://www.masen.name

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0