Imorgon...

Det känns som om alla inlägg jag skrivit kretsar kring tentan, men det gör mitt liv nu också. Det finns inte så mycket mer spännande (?) att berätta just nu. Idag är det sista rushen inför tentan imorgon. Jag ska flika klart lite böcker, titta lite här och titta lite där. Annars ska jag försöka att inte gå mig själv på nerverna av all nervositet som det känns kommer växa sig starkare allt eftersom dagen går... 

Jag ska ev gå och träna idag. Beror lite på om min syster kan följa med. Det är alltid roligare att vara två! 

Jag vet inte mer vad jag kan säga än att just nu känns det i magen. Det känns inte precis coollugnt. Men imorgon kl 22 är all pina över, förhoppningsvis! Bara man klarar tentan....

Ha en fortsatt trevlig dag! Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Björn

Det kommer att gå bra! Gå inte dig själv på nerverna bara!

2007-05-31 @ 11:08:10
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0