mardrömmens vecka...

Ja, då har alltså vi kommit in i mardrömmens vecka. Även den s.k. tentaveckan... Har ni aldrig haft tenta kan ni tänka er nationella proven, fast mycket värre. Det finns ju olika sorters tentor. 5 poängs, 10 osv... Vi har 20 poängstenta vilket motsvarar ett prov på hela terminen. Detta avgörande prov ska, som jag tidigare sagt, skrivas kl 16-22, då alla är som piggast, NOT.

Nog av självömkan... Sitter här och äter lite frukost. För tillfället ett glas vatten med solrosbröd. Färskbakat på Maxi, mums! Så, vad har jag tänkt syssla med idag? Ja, om allt går enligt planerna ska jag flika klar böckern, ja för jag fick nya flikar idag på posten, tack Björn! (Flikarna har nämligen varit slut i hela Umeå.) Sedan ska jag börja kolla på gamla tentor. I kväll ska jag på BodyPump. Tjaa, vad händer mer? The Nine är ikväll... Annars ingen aning. Får väl äta någon gång och hör och häpna. Idag blir det inte sojafärs, utan kycklingfilé!

Hoppas ni får en bra och betydligt roligare dag än vad jag kommer ha!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0