Dagen efter

Idag har jag varit så otroligt trött. Vi kom inte i sängs förrän sent igårkväll efter bion och sedan skulle vi med en buss som gick 07.28 så det blev inte många timmar sovit inatt. Björn åkte hem till Sundsvall imorses, vilket var lika tråkigt som vanligt! Men det är väl som man säger: underbart är kort... Nu kommer vi inte ses förrän i Alingsås till jul, vilket känns väldigt långt borta just nu, men det är faktiskt bara lite drygt två veckor kvar. Det blir mysigt!

Annars idag har jag varit i skolan och först träffat basgruppen, sedan hade vi seminarium. Efter det satt jag i skolan till ungefär 16.30 och läste Aktiebolagsrätt. Fick faktiskt läst ganska mycket så det känns bra.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Eventuellt kolla på Grey's Anatomy ikväll.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag är också trött! Sov lite på kvällen framför TV:n. Nu ska jag sova! Och ja, underbart är kort! Men vi ses som tur är om två veckor!

2008-12-03 @ 22:09:02
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0