Fredag

Nu har nästan hela fredagen gått. Veckorna bara flyger förbi och julen är snart här. Därför har jag idag suttit och läst i skolan. Fick läst ut aktiebolagsrättsboken så det känns bra. Nu har jag "bara" en bok kvar att läsa, men den är tjock... Har även haft föreläsning idag. Det var om EG och skatterätten. Jag säger då det...

Jag blev väldigt positivt överraskad idag på biblioteket. Jag behövde hitta ett par noter, men visste inte vilken bok de kunde finnas med i eller så. Därför frågade jag en bibliotikarie om hjälp. Och om han hjälpte mig. Vi stod och letade i 25 minuter! Det måste jag kalla service! Tyvärr hittade vi den inte, men det blir fortsatt letning imorgon igen.

Sara och jag var och tränade ben på gymmet idag. Det kändes att det var längesedan vi gjorde det! Men imorgon är det armar och axlar i fokus.

Nu ikväll har jag och Emma suttit och tittat på Idol. Kevin var ju klart bättre. Annars har inte så mycket hänt.

Grannarna ovanför verkar ha partaj ikväll så jag vet inte när jag kommer kunna somna. Synd att jag ska upp tidigt för att vara på bibblan tills det öppnar.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

biblotikarier brukar vara hjälpsamma. Till och med när man inte har tid vill de alltid förklara hur hela bilioteket funkar. De kanske har så tråkigt på jobbet att de blir överlyckliga om man frågar nått :)

2008-12-07 @ 16:56:17
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0