Min födelsedag

Hej igen! Nur har jag inte skrivit på flera dagar men det har varit fullt upp! Jag börjar från början....

I söndags var jag tillsammans med utbytesstudenterna på adventsgudstjänst i statskyrkan här i Umeå. Jag har aldrig varit där förut och jag måste säga att det var väldigt speciellt... Kanske inte riktigt vad jag är van vid. Efter kyrkan åkte jag hem till Emma och bakade paj. Det blev en jordgubbspaj, en jordgubbs-/hallonpaj och en hallon-/blåbärspaj. Senare på kvällen kom den underbare hit!

Igår hade jag först föreläsning Internationell beskattning. Sedan satt vi med basgruppen och gjorde ett seminarium inför imorgon. Efter det var det massa med förberedelser inför kalaset jag hade på kvällen. Massa goda vänner kom och vi åt av pajerna, drack glögg, lyssnade på julmusik och spelade massa spel och bara hade det mysigt.












Förberedd inför kalaset




Glöggmaster







Presentöppning











Björn gör tummen upp för kalaset



Stor koncentration under spelet (vilket mitt lag vann förövrigt!)



Här är de flesta samlade på bilden. Saknas gör Emma och Björn



Imse var såklart sugen på något gott


Idag är det min födelsedag, så dagen började med att telefonen ringde och mina föräldrar grattade mig. Sedan gick Björn upp och gjorde iordning en underbar frukost bestående av minibaguetter och färskpressad apelsinjuice. Efter det sjöng han för mig och jag fick massa paket. Här är en liten överblick över en del jag fïck:



Annars idag har jag och Björn firat vår förlovningsdag och födelsedag så det blev både middag på restaurant och bio. Vi såg Burn after reading. Den var ganska rolig faktiskt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: maria

grattis!

2008-12-03 @ 09:11:25
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Björn

Det var sannerligen ett hejdundrans partaj! Grattis i efterskott!

2008-12-03 @ 17:52:01
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: Johan E

Tack för en trevlig kväll!

2008-12-04 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0