Äntligen tillbaka igen!

Det var över ett år sedan jag sist skrev, men efter påtryckningar från flera olika håll ska jag nu börja skriva igen. Kul att det verkar vara så många som läser! Ni får gärna kommentera också!

Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Det är så otroligt mycket som har hänt sedan förra gången! Men den största händelsen är väl att jag och Björn har förlovat oss! Men det är snart ett år sedan, så det är ingen färsk nyhet.


Annars det som senast skett är att jag och Monika ansökt om studier utomlands inför vårterminen 2010. Det är väldigt svårt att få plats och vi slåss med hela universitetet om vissa platser. Men de universitet vi sökt ligger i alla fall i USA och Kanada. Till våren ska vi även söka platser inom Europa. Som det känns nu lutar det mest åt att då söka till Storbritannien.

I somras var jag och den mest underbare på Gran Canaria. Närmare bestämt Puerto Rico. Det var jätteskönt! Här är lite smakprov av bilder vi tog.

 

Vi hade det väldigt kul i alla fall!


Nej, nu ska jag förbereda mig inför det seminarium vi ska sätta oss med imorgon med basgruppen.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Björn

Och snart är det EXAKT ett år sedan! Gran Canaria var jättehärligt! Längtar verkligen till värmen såhär års!

2008-11-23 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0