Det snurrar runt

Dansen igår gick väl helt okej. Synd bara att det var snurr-träning, och jag som redan har överkänsligt balanssinne, jag är otroligt åksjuk, klarade väl kanske inte riktigt av snurrarna. Det går ju bra i början. Men det hjälper inte hur mycket jag än fokuserar på en punkt, spänner kroppen - balanssinnet kommer ändå i obalans. Inte nog med det var det inte bara vanliga snurrar vi skulle träna på, utan vi skulle lära oss att spinn-snurra. Det är när man snurrar dubbelt så fort än vad man brukar. De som inte redan mådde dåligt, mådde från och med då dåligt! Så hela den fortsatta kvällen igår var det kaos i mitt huvud. Jag mådde illa och hade svårt med bedömning av avstånd. Jag och Emma tog och promenerade från dansen in till stan efteråt, så efter det mådde vi båda lite bättre, så resterande bussresa klarade vi i alla fall av.

Annars idag har jag haft föreläsning mellan 8 och 12. Det var om beskattning av aktiebolaget och dess ägare. Otroligt komplicerat. Alldeles mör i huvudet, men ska sätta mig nu med lite övningsuppgifter så förhoppningsvis klarnar det snart!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag ute i den underbara snön!

Kommentarer
Postat av: Björn

Nä, snurra är ingen hit...



Jag är ledsen att jag inte kunde hjälpa dig med det där jurist-snacket förut, men jag förstod INGENTING! Förutom inventering...

2008-11-25 @ 20:21:29
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: Björn

Nä, snurra är ingen hit...



Jag är ledsen att jag inte kunde hjälpa dig med det där jurist-snacket förut, men jag förstod INGENTING! Förutom inventering...

2008-11-25 @ 20:22:19
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: Moberg

Todeloo bruden! Härligt att läsa vad du håller på med i norr, verkar som det är fullt upp.

Ta hand om dig, tänker på dig!

Kram Emelie

2008-11-25 @ 20:27:05
URL: http://tigermoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0