En duktig dag

Idag känner jag mig faktiskt riktigt duktig! Jag har tillbringat hela dagen fram till kl 17, då det stängde, på biblioteket och pluggat. Hann faktiskt läsa ganska mycket! Efter det gick jag till IKSU och tränade. Sprang först i 20 minuter och sedan rodde jag. Nu håller jag på och lagar mat. Det blir pasta med tomatsås, vitlök och bönor.

Ikväll annars är väl mina planer att ta det lugnt. Spara på krafterna inför imorgon då jag och Monika ska tillbringa hela dagen med att renskriva seminarier.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Björn

Usch... Trodde vi lärt oss att bönor inte är gott...! Rodde du hem sen eller?

2008-11-23 @ 19:56:54
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0