Nu har det äntligen hänt!

Jag har änligen plockat fram min adventsljusstake och mina julvärmeljus! Här har ni ett litet smakprov!

                                      

Idag har jag och Monika varit jätteduktiga och suttit sedan strax efter åtta med att renskriva alla gamla seminarier och övningar. Nu är vi i princip klara, så det är väldigt skönt! Jag skulle egentligen gått och tränat på gymmet idag med Sara, men i och med att renskrivningen tog betydligt längre tid än jag trott, och sedan har jag fortfarande massor kvar att göra så bestämde vi oss för att skippa träningen idag. Vi ska ändå träna imorgon förmiddag.

Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Först gick jag till tandläkaren. Jag hade tid redan klockan 8 på morgonen så det var att stiga upp med tuppen även denna morgon. Jag skulle haft en tandläkarstudent som tog mina röntgenbilder, men han/hon var sjuk så den "riktiga" tandläkaren tog bilderna istället. Jag sparade massor med tid på det och dessutom fick jag ändå studentrabatten, väldigt bra! Sedan gick jag till skolan och satte mig och renskrev ett seminarium innan vi träffades med basgruppen vid 10. Då satt vi med en övningsuppgift Bolags och ägarbeskattning. Sedan kl 15-17 hade vi övningsgenomgång. Vi var otroligt trötta allihop. Efter det satt jag kvar i skolan innan jag skulle träffa Sara på IKSU vid 18. Vi gick på ett aerobic-bas pass. Det var väldigt kul faktiskt, även om man var helt slut i huvudet så både jag och Sara flög åt olika håll ibland. Man glömde lätt koreografin. När klockan var efter halv åtta någon gång kom jag äntligen hem. Då var jag så otroligt trött att jag knappt orkade göra någonting alls.

Ni får ha en fortsatt trevlig fredagkväll!



Kommentarer
Postat av: Björn

Fy vilken snygg bild! Jag är imponerad!

2008-11-29 @ 09:38:24
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0