Quantum of solace

Jag och Emma har precis varit och sett nya Bond-filmen. Den var helt okej faktiskt! Synd bara att årets Bondlåt var så trist. Förra filmens låt var betydligt bättre!

Innan bion gick vi och letade skor. Jag är i desperat behov av ett par till stövlar, denna gång utan klack. Wedins hade utförsäljning av alla sina skor, till väldigt bra priser. Jag hittade ett par som jag har köpt två stycken exemplar av tidigare år. Tyvärr har de bara hållt ca en säsong var innan dragkedjan gått sönder, så detta år ska jag försöka hitta ett par nya och bättre. Synd bara att jag har så svårt att hitta skor jag är nöjd med.  Emma lyckades dock bättre i sitt letande. Köpte ett par nya, jättefina ballerinaskor med klack. Till väldigt bra pris dessutom!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Björn

Helt okej film måste jag också säga! Och vem tycker egentligen om Jack White...?



Grattis, Emma, till skoköpet och lycka till nästa gång, Sara!

2008-11-23 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0