Snö

Idag har det snöat massor hela dagen. I morses när jag kom till skolan såg jag hemsk ut i och med att mascaran hade kletats ut runt ögonen! Menmen, tursamt nog gick jag direkt in på toaletten och tvättade bort det.

Annars idag har jag haft ett seminarium om låneförbud i aktiebolag. Det var ett ganska lugnt seminarium, så det var ju skönt.

Ikväll ska jag iväg och dansa bugg med Emma. Det är bara ett fåtal gånger kvar, sedan har vi gått alla kurser som finns inom buggen här. Men jag känner mig inte fullärd! Känner mig fortfarande stel som en pinne!

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Du ser! Det var därför jag slutade använda mascarar på vintern!

2008-11-24 @ 21:02:35
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: maria

Det är bara bra med mej och bebisen :)

Vad kul att du har börjat blogga igen Sara!Grattis till förlovningen ett år i efterskott :)

2008-11-25 @ 12:32:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0