En hektisk dag

Det har verkligen varit full rulle i helgen. Igår hade jag som sagt dels julavslutning/luciatåg med Amigos och på kvällen har vi sista julkonserten med Umeå Vokalensemble. Båda tillställningarna gick bra. Flygeln i Mariakyrkan var underbar! En precis likadan som finns på gymnasiet i Alingsås, jag älskar den! En jättefin Yamaha. Perfekt avstånd till pedalerna, bra motstånd i pedalerna, bra vägning i tangenterna, fyllig och varm klang.

Jag fick förresten sålt min ugn igår! Väldigt skönt, så nu har jag sålt allting jag behövde innan flytten på lördag.

Ikväll skulle vi haft avskedsfika med några i klassen, men vi bestämde oss för att flytta den tills på torsdag kväll då det var många som inte kunde komma idag.

Besiktning av lägenheten imorgon! Så ikväll blir det till att skrubba lite väggar och försöka samla ihop alla flyttkartonger och väskor.

Sitter nu i skolan och tentapluggar. Läser igenom föreläsningar och seminarier. Ska även läsa lite kapitel i en bok jag och Sara precis varit och kopierat. Förhoppningsvis dyker boken av Tobias Indén jag köpt upp idag ocksås så man hinner börja läsa den. Bara två dagar kvar till tentan nu...

Ha en fortsatt trevlig dag i det kalla decembervädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0