Lördag

Konserten igår i SLU:s bibliotek gick väl helt okej med tanke på hur lite tid vi hade på oss att sjunga ihop oss och att vi var så få!

Idag på morgonen har jag haft min barngrupp Amigos. Imorgon förmiddag har vi vårat ljuståg. Hoppas verkligen det går bra! Det är ju det sista jag gör med dem innan jag flyttar! Lite sorligt är det faktiskt! Ett gäng man hängt med i 3.5 år. Det är en riktigt bra ledargrupp faktiskt! Sympatiska och ambitiösa personer! Precis min smak!

Nu ska jag snart iväg till NorrlandsOperan tillsammans med Johan för att se Juloratoriet. Vi har fått biljetter av Björns kusin Pär som är med i orkestern och spelar! Känner faktiskt en hel del som ska vara med och uppträda ikväll så det blir spännande att se!

Efter det ska jag hem till Hanna i kören på inflyttningsfest! På något sätt känns det lite ironiskt att gå på inflyttningsfest när man ska flytta. Jag vet inte..

Imorgon är det i alla fall förutom Amigos även dags för min sista konsert med Umeå Vokalensemble. Hoppas även den går bra! Tid: 19.00 Plats: Mariakyrkan alldeles gratis! Passa på att komma!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0