Blåsigt

Ojoj vilket blåsväder det är ute idag. När jag cyklade hem från skolan stod man nästan still vissa parter pga att vinden var så hård.

Och lycka - barnrätten är nu över! Skönt! Det gick jättebra på både att opponera och bli opponerad på vilket var väldigt skönt! Det var en väldigt bra grupp och läraren inflikade med bra konstruktiv kritik! Det var nog det bästa opponeringsseminariet jag varit på faktiskt! 
 
Nu är det fullt ös in i det sista med tentaplugget! Ska försöka få läst klart alla anteckningar. Sedan måste jag uppdatera en hel del lagtext och göra lite olika smått och gott-saker. Om jag sedan hinner ska jag försöka läsa litegrann i någon av böckerna.

Jag väntar fortfarande på svar från England ang. vilka kurser jag har att välja mellan inför utlandsstudierna. Jag borde ha fått dem vid det här laget. Jag hade ett inbokat möte med syo:n imorgon men har fått skjuta upp det tills jag vet mer!

Ha en fortsatt bra dag!
9 dagar kvar... Suck.


Kommentarer
Postat av: Björn

Det lät som det gick väldigt bra på opponeringen! Bra jobbat! Hoppas du hinner ha mötet om England i tid!

2009-05-27 @ 21:41:16
URL: http://www.whatisswedish.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0