Dagen efter...

Vaknade lite smått i panik i morses. Det senaste jag mindes i går var att Björn var kvar i skolan och skulle gå hem någon gång mitt i natten när han var klar, och då skulle han ringa mig. Men han hade inte ringt! Så jag kollade på telefonen och det visade sig att vid halv åtta, bara några minuter innan jag vaknade, hade han skickat ett sms och skrivit att han först kommit hem då! Vad duktigt att vara kvar i skolan hela natten! Otroligt ambitiöst! Jag hade nog mått pyton!

Jag gick ner till förrådet precis som ligger två hus längre bort. Jag hade inte förväntat mig se något av gårdagens vilda fest men oj så fel jag hade. Trapphuset var nerkissat, usch vilken stank och ja, det låg sönderslängda tv-apparater m.m. bara på den korta sträckan.

Anledningen egentligen till varför jag gick till förrådet var för att hämta min fleecefilt. Köpt på Sportshopen - såklart! Tänkte att när solen hunnit komma till min sida av huset ska jag lägga mig på gräsmattan och läsa. Jag ser likblek ut. Har ju suttit inne i princip hela den korta vår vi hittills haft. Men dagen bådar gott. Vid åtta i morses var det redan 17 grader. Skönt!

Ha en fortsatt trevlig och solig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag är tröööött...

2009-05-30 @ 14:13:27
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: maria

Blev du nått brun idag? :) jag brände mej i solen...

2009-05-30 @ 23:03:58
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0