I tentaplugget och kaosets värld

Jag sitter nu i bibblan på universitetet. Tänkte sitta här ett tag idag för att läsa lite seminarier. Förhoppningsvis kan jag läsa klart alla seminarier idag. Sedan måste jag försöka få svar på om jag får använda mig av den muntliga presentation jag skrivit. Sitter även mitt i allt ihop och försöker hitta kurser jag skulle vilja läsa i England. Väntar på svar från deras universitet om exakt vilka kurser jag kan välja mellan! Efter detta måste jag förbereda inför den opponering jag ska ha på onsdag i barnrätten. Suck, det är väl typiskt att allting ska vara på en gång?

Efter den lyckade konserten igår ska vi ikväll bli bjudna på fika hemma hos en i kören. Det ska bli mysigt, hoppas bara att jag hinner gå! Och sedan var det det här med träningen.... Suck, det får nog bli en annan dag.

Snart är det förhoppningsvis över, snart......
12 dagar kvar....

Ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0