Tentaplugg och brännbollsyra

Ja, nu är Brännbollsyran i Umeå igång för fullt! Så en hel del brännbollsspelande och festande denna helg. Speciellt här där jag bor brukar det vara helt kaotiskt med tv apparater slängda ur fönstren, sängar som är isärsågade på gatorna och mycket mycket mer. Själv kommer jag tyvärr tillbringa största delen av helgen inomhus för att plugga.

Idag har jag suttit i bibblan ett tag och läst lite. Sedan gick jag på ett Pilates-pass på engelska - väldigt bra! Och nu är jag här hemma och fortsätter tentaplugga.

En bild på hur kaotiskt det ser ut när alla papper ska fram och allt ska dubbelkollas och ja... ni kanske förstår kaoset själva.


Och för att jag riktigt ska kunna koncentrera mig och fokusera på pluggandet har han som bor vägg i vägg med mig bestämt sig för att ta brännbollsyrefestandet på allvar så vi får se hur mycket jag kan få gjort. Det är ju ändå relativt lyhört här!

Ni får ha en fortsatt trevlig lördag så ska jag fortsätta dyka ner i pappren!
7 dagar kvar... Om en vecka och 20 minuter - Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0