Torsdag

Har suttit i bibblan hela dagen och läst. Men nu har jag läst igenom alla föreläsningar, övningar och seminarium. Skönt!

Det är jättefint väder här idag men det blåser fortfarande - och kallt dessutom...

Om en vecka och en dag är det över! Så otroligt skönt! Jag kan knappt vänta!


Och för alla er som har vägarna förbi Stockholm 6-14 juni gå till J&L Gallery vet jag! Där har Björn och hans klass deras examensutställning. Ni kan även gå in på www.whatisswedish.com för mer information!



Kommentarer
Postat av: Björn

Nej men vad snällt av dig att göra reklam för vår sida! Tack så hemskt mycket!



Ja, FY vad skönt det kommer att bli! Suck... Jag är helt slut.

2009-05-28 @ 21:46:25
Postat av: maria

Får du sommarlov då eller?

Vad ska du hitta på?

kram maria

2009-05-28 @ 23:38:28
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0