Biverkningar av vaccinet

Igår gick jag och Johan till vårdcentralen och tog vaccin mot svininfluensan. Vänsterarmen värkte redan på en gång och det har fortfarande inte släppt. Mitt ansikte var brännhett igårkväll och imorses hade jag huvudvärk och mådde illa. Men nu mår jag mycket bättre! Känner mig fortfarande lite febrig, men huvudvärken har släppt! 

Sitter i skolan nu och  ska plugga lite konkurrensrätt. Tänkte läsa klart en bok idag. Sedan ska jag till syon för att lämna in lite papper inför Englandresan! Nu är det inte alls lång tid kvar!

Mina systrar Emma och Anna kommer hit i helgen! Det ska bli jättekul! Vi har inte riktigt bestämt ännu vad vi ska hitta på men det blir kanske något resturangbesök och kanske biljard eller nåt? Vem vet!

Ikväll blir det Glee! Även om ni missade förra veckans avsnitt så måste ni se ikväll! Väldigt kul serie faktiskt! Och musikal... ja, behöver man säga mer? :) Love it!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johan E

Ska vi jämföra krämpor som de 20 + vi är? Har också känning i vänsterarmen där de gjorde "sticket". Muskeln är liksom spänd. Sedan har jag varit lite mer yr än vanligt. Men nu behöver vi ju inte vara oroliga för svininfluensan! Hoppas du och systrarna får en trevlig helg!

2009-11-19 @ 18:20:38
Postat av: Björn

Jag tog mitt vaccin för ett par timmar sedan! Jag mår bra och det känns typ inget i armen. Men jag är trött... Fast stor skillnad!

2009-11-20 @ 18:11:55
Postat av: Fia

Jag tog vaccin imorses och mår fortfarande bra. Det känns najs. Hade förväntat mig att bli sjuk.

2009-11-23 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0