Effektiv dag

Har fått väldigt mycket gjort idag! Var i skolan vid kvart i åtta och övade på pianot där inför julkonserterna. Sedan träffade jag Sara vid halv nio då vi kopierade en del material inför den nya kursen. Efter det gick vi till IKSU och tränade. Körde kondition på gymmet och lite hantlar också. Kändes bra!

Nu har jag fixat allting inför min flytt också tror jag! Jag har uppgraderat hyrbilen vi ska ha i december till en stor kombi, köpt flygbiljett till England (14 januari åker jag), sagt upp lägenhet, bredband, tvtjänst, IKSU och försäkringar. Tro inte jag glömt något! Kan ni komma på något jag möjligen glömt? Just det, jag har flyttanmält mig också!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0