Händelserika dagar

Ja, fullt upp kan man väl säga och mycket har hänt!

I torsdagsmorses kom min mamma hit! Sedan hade jag hemtenta som skulle vara torsdag-fredag. Som tur var hade jag i princip gjort klart tentan redan på torsdagen, för fredagförmiddag tillbringade jag med att kräkas och vara allmänt yr och må dåligt, så det blev inget mer tentaskrivande där.

Senare på eftermiddagen när jag mådde bättre kom även pappa hit. Vi har tagit det lugnt stor del av helgen. Promenader, restaurangbesök och flyttpackning m.m. De åkte i natt med bilen fullproppad av grejer så nu ekar det i mitt rum! Eller ja, det är betydligt mindre saker än innan iaf!

Imorgon börjar den nya kursen Kommersiell maknadsrätt. Har väldigt höga förväntningar på den kursen så jag hoppas att den är riktigt bra och intressant!

Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv blir det Ensam mamma söker och Djävulen bär Prada.

Kommentarer
Postat av: Björn

Stackars dig! Tur att det inte varade så länge!

2009-11-08 @ 22:29:15
Postat av: Björn

Stackars dig! Tur att det inte varade så länge!

2009-11-08 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0