Lite uppdateringar...

Helgen var helt underbar och gick alldeles för fort! Mina systrar Anna och Emma var här och vi hittade på en massa skoj. Bland annat fikade vi på stan, gick i affärer, kollade på film, hade mini-spa och mycket mer! Inhandlade en klänning och en bolero jag kan ha till jul eller nyår! Sedan fick jag en för tidig födelsedagspresent också! Den nykomna Harry Potter-filmen! Väldigt bra!

Jag la ut lite möbler och så på Blocket igår. Trodde inte folk skulle vara så snabba att svara och vilja ha grejer. Men igårkväll fick jag sålt min TV (så får leva utan det i en månad), imorgon kommer en och hämtar matbordet och i nästa vecka kommer en annan och hämtar skostället. Det var ju bra!

Har varit i skolan idag och arbetat med basgruppen inför seminariet imorgon. Ska sitta i eftermiddag/kväll med att försöka förbereda morgonen. Ska snart iväg också för lite Step på IKSU. Blir kul att träffa Sara!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0