Otroligt frustrerande!

Jag hade en tvättid bokad kl 16. 20 minuter senare är den första maskinen klar och efter drygt en halvtimme är den andra maskinen klar. Vem gör så? Vem tar en annan persons tvättid? Jag blir så frustrerad! Och varför dyker inte personen ifråga upp? Den vet ju att jag bokat! Det står ju! Jag är så frustrerad! Hade allt velat säga både ett och annat! Nu kommer jag inte hinna torka all tvätten... Suck... Tänk när man får en egen tvättmaskin... Den enda som kan blockera den då är Björn, och förhoppningsvis kommer han tvätta min tvätt samtidigt och det gör ju inget :)

Kommentarer
Postat av: Björn

Hahaha! Tror du ja! Om jag var du skulle jag tänka om innan jag lade din tvätt i mina händer!

2009-11-11 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0