Såhär efter första gången

Provade som sagt var min spikmatta igårkväll. Även om det gjorde ont i början, så fort man rörde lite på sig och när man skulle resa sig upp, så var det faktiskt otroligt skönt! Efteråt kände jag mig helt groggy och avslappnad i ryggen. Blodcirkulationen hade verkligen kommit igång och jag var alldeles varm på ryggen (och prickig). Väldigt skönt! En stark rekommendation till alla! Skaffa er en spikmatta!

Nu sitter jag i skolan och läser lite Immaterialrätt. Ska träffa min nya basgrupp efter lunch. Då ska vi förbereda första seminariet som handlar om Varumärkesrätt. Väldigt intressant faktiskt!

Något väldigt knepigt jag var med om häromdagen var när jag gick igenom en korridor i Biologihuset så luktade det nyklippt gräs! hmm....

Tjejen som var och kollade på min lägenhet i fredags hörde av sig igår och sa att hon bestämt sig för att ta lägenheten! Väldigt kul!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Moberg

Yeah, jag sa ju det! Spikmattor är UNDERBARA. Det bästa som finns! :) Kram på dig!

2009-11-18 @ 16:20:06
URL: http://tigermoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0