Snö i Norrland

Tänk så fel man kan ha! För några veckor sedan var det relativt kallt här i Umeå, men den senaste veckan har det varit riktigt milt väder. Skulle nästan kunna kalla det för varmt höstväder. Har ju hört på nyheterna om de snöoväder som skulle passera Sverige, men dock inte Umeå utan vi skulle ha fortsatt uppehåll och milt. Men så i morses när jag vaknade och tittade ut så var det allt lite vitt på marken och enstaka snöflingor singlade ner. Det har gått lite upp och ner i styrka på snöfallet under dagen. Det är dock fortfarande några plusgrader så jag skulle inte tro detta är särskilt långvarigt, men man vet ju aldrig! Det är ju ändå Norrland vi pratar om!

Sitter i skolan nu och håller på och läser Immaterialrätt. I morses satt jag och spelade lite piano, övade inför kördagen på lördag. Gårdagens rep gick väl relativt bra. Men att spela en körsats i Db-dur man inte tidigare sett på en gång, det är lite klurigare.

Ikväll blir det Punch-out tillsammans med Sara på IKSU. Blir kul! Hoppas bara inte jag råkar slå till henne!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0