Alldeles mör!

Har varit på yoga nu med Danielle. Jag är verkligen ovig! Avslappningen var helt klart det skönaste! Men nu är jag alldeles mör i hela kroppen och huvudet känns degigt.

Morgonen började med att jag skulle träffa Johan och Danielle vid 07.50. Det gick sådär. Eller ja, jag var i god tid tyckte jag och det såg ut att vara väldigt fint väder ute. Så jag satte mig på cykeln och märkte att asfalten var täckt av ett lager is. Det var helt glashalt och borta hos mig hade de ännu inte hunnit sanda. Därför blev det till att cykla i slow-motion till mötesplatsen, så jag blev några minuter sen. Därifrån promenerade vi. Bättre att ta det säkra före det osäkra. I och för sig är det inte så säkert att gå på is med gympadojor heller... Denna mellanperiod mellan höst och vinter är verkligen svår - både vad gäller kläder och skor.

Vi tre + Sara satt och gick igenom först rättshistorian för att få en överblick och en lite mer tidsaxel över det hela. Sedan hann vi påbörja rättsläran(filosofin) och gå igenom Hart och Kelsen. Det blir en fortsättning på det på torsdag.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johan E

Hoppas det går bra med järngänget Hart,Kelsen och Co.



Synes och Höres!



2009-10-21 @ 13:46:44
Postat av: Björn

Jag hade inte heller vågat balansera på huvudet, eller vad det var ni gjorde.

2009-10-21 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0