Ännu mer frustration

Alltså, nu var jag nere i tvättstugan igen för att hänga upp tvätt och även torktumla typ handdukar och så. Men då är torktumlaren upptagen. Funderade ganska länge på om jag skulle hängtorka handdukarna istället för att låta det vara, men sedan tänkte jag - nej, det är min tvättid och torktumlaren hör till min bokning, så återigen fick jag tömma maskinen. Är det inte frustrerande? Fast samtidigt har jag lite dåligt samvete över det. För att lätta mitt samvete lite kände jag i alla fall lite på tvätten innan jag tog ut den och den verkade torr, så att inte den personen kommer ner sedan och finner sin våta tvätt liggandes i en korg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0