En produktiv dag!

Känns som om jag haft en riktigt bra dag! Började i skolan där vi hade enskilt möte med läraren där vi gick igenom den uppsats/uppgift vi skrivit inför vårt eventuella examensarbete. Fick mycket positiv respons på det ämne jag valt och att det absolut är ett aktuellt och viktigt ämne att diskutera! Kunde även ställa en hel del frågor som jag brukar få när jag ska skriva uppsats, så just nu känns det väldigt bra och är sugen på att sätta igång och skriva!

Efter det satt jag, Sara och Johan i skolan och gick igenom rättsläran(filosofin). Det kändes faktiskt helt okej. Vissa saker kände jag att jag förstod och Johan fick det att säga klick i mitt huvud! Grymt!

Har även varit och träffat Amigosledarna inför lördagens fångarna på fortet. Ska bli jättekul! Alla är jättepeppade. Vi blev även bjudna på en Magnum Temptation glass. Otroligt god! Björn kommer älska den!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag älskar den redan......!

2009-10-23 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0