Fredag

Sitter i bibblan i skolan igen. Idag tänkte jag fortsätta gå igenom och komplettera lite seminarieanteckningar. Det tar så grymt lång tid bara, men vore skönt att få klart!

Senare i eftermiddag ska jag och Sara gå på Gympa. Det var längesedan jag körde något pass med kondition, men jag hoppas det går bra ändå!

Ikväll blir det kanske träff med Danielle. Matlagning och film! Mysigt!

Glöm inte att rösta på Date imorgon i Dansbandskampen! Både Emil Esborn (trummor) och Björn Headlam (keyboard) i min förra klass är nya medlemmar där! Glöm inte!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Fy vad duktig du är. Nä, missa inte Björn och Emil. Vilka killar!

2009-10-23 @ 22:27:10
Postat av: Maria

heja date

2009-11-02 @ 22:28:41
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0