Fredag

Har suttit med basgruppen i morses och gjort seminariet vi ska ha på måndag. Sista frågan var väldigt flummig. Vi skulle dekonstruera begreppet partner inom straff- och familjerätten. Vi flummade ut så att t.o.m. Bonde söker fru, ensam mamma söker och Frusna män söker kärlek kom med på listan av skillnader. En annan grupp har med Anna Anka på likheter, så jag vet inte vilka som flummat ut mest!

Sitter nu i bibblan och ska läsa inför seminariet vi ska ha på onsdag. Tänkte fått läst klart det nu idag och kankse imorgon så kan jag koncentrera mig på uppsatsen på söndag.  Vore skönt att få den gjord, så kan jag koncentrera mig helt på läsningen inför hemtentan sedan.

Eftermiddagen och kvällen annars har jag fortfarande lite öppen. Vi får helt enkelt se vad som händer!

Ha en fortsatt trevlig dag i solskenet!


Kommentarer
Postat av: karin

Tack detsamma vännen! :) KRAM!

2009-10-09 @ 18:57:18
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: Björn

Oj oj oj vad du pluggar. Vad har Anna Anka med rättsfilosofi att göra???

2009-10-09 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0