Frustration i tvättstugan och nya stövlar

Idag promenerade jag och Danielle ända ut till affärerna på Mariedal och gick till skokanonen och InterSport. Det blev ett par stövlar för min del! Allt som allt tog det två timmar, så det blev en rejäl promenad! Väldigt skönt!



Nu ska jag sitta med min uppsats för lite småpill, annars så håller jag på och tvätta. Jag blir så frustrerad över dem som har tvättid innan och som inte kan hålla tider! Man har bara två timmar i tvättstugan, vilket är tid som verkligen behövs! När det börjat gå tio minuter över tiden och det inte syns något spår av den person vars tvätt ligger i tvättmaskinerna öppnar jag luckorna och tömmer maskinerna. Men jag tycker inte det är mitt jobb! Lite frustration känner man allt!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Coola, stövlar!

2009-10-19 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0