Lördag

Sitter i biblioteket i skolan och pluggar lite. Renskriver förreläsningar just nu. Om några timmar ska jag träffa Danielle för att laga mat tillsammans och kolla på film! Blir en riktig toppenkväll alltså!

Björn är i Göteborg idag och kollar lite på kläder. Det verkade dock inte som att han hittar något.

Nu har jag även sökt stipendiet inom universitetet inför min Englandsresa. Har även kollat på flygbiljett så det blir kanske till att boka den i helgen. Annars blir det nog förberedelser också inför konserten imorgon. Jag hoppas verkligen att det är ett bra piano! Och att pedalen inte åker runt...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Trevligt! Jag hittade inget, bara ett paraply. Men skam den som ger sig!

2009-10-19 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0