Objudna gäster

Ja, nu ska jag strax bege mig till skolan för att sitta och plugga några timmar. Denna gång handlar det om Ius commune igen.

Kul att se att jag har så många läsare, glöm inte att ni gärna får kommentera om allt eller inget. Förslag på vad jag kan skriva om eller bara en uppdatering om hur ni mår! Allt är lika välkommet!

Annars idag kommer jag få ägna dagen åt städning. Kommer eventuellt få objudna gäster någon gång mellan måndag-onsdag. De ska göra stickprover i en tredjedel av lägenheterna av tre av husen här, där mitt hus är ett av de utvalda. De ska kolla på ventilationen m.m. Har en stark känsla av att de kommer gå in i min lägenhet då den ligger i ytterkant. Jag gillar inte riktigt tanken på att okända människor utan att ringa innan kommer gå in med huvudnyckeln i lägenheten. Vi har inte ens fått reda på ungefärliga tider. Allt vi fått är ett brev på posten...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0