Ruggigt höstväder

Idag är det precis en sådan dag där man helst av allt hade velat ligga kvar i sängen och titta på någon bra film och äta något gott! Men ack nej.

Jag har tillbringat större delen av förmiddagen till att laga hemmalagade köttbullar med örtsås, lök och fullkornscouscous. Blir riktigt gott! Sedan har jag varit nere på stan med Danielle. Dels lämnade jag tillbaka ljudboken Saga från Valhalla som jag lyssnat på de senaste kvällarna. Tyvärr var det hack i flera av skivorna vilket bl.a. gjorde att jag inte kunde höra slutet! Värdelöst! Jaja, annars var den riktigt bra! Efter det gick vi till banken och lämnade in ett papper inför mitt stipendium. Sedan gick vi in i en liten mysig ljusbutik som hade 50% på allt pga nedläggning! Verkligen tråkigt för det är en supermysig affär!

Nu ska jag snart iväg och sjunga! Ikväll börjas det öva julsånger!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Det blev lite flytljus

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Björn

Vad snygga dom var!

2009-10-23 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0