Sista seminariet och genrep

Sitter och fixar, trixar och tejpar min noter inför genrepet ikväll. Vi har ju konsert på söndag! Jag har ett litet problem. Vi ska sjunga The music of the night bl.a. vilken är på 9 sidor. Jag ska spela piano på den och jag har inte kommit på bästa lösningen av att tejpa ihop noterna. Det är ju ingen som kan vända blad åt mig eller liknande. Hittills har den bästa lösningen blivit 3 x 3 x 3 så att jag får ta bort tre noter åt gången. Det är lite bökigt och inte särskilt diskret - men som sagt var den bästa lösningen hittills. Kommer ni på någon bättre lösning får ni gärna säga till!

Hade mitt sista seminarium idag på den obligatoriska delen av juristutbildningen! Shit, snart är man färdigutbildad! Lite vemodigt ändå att inte ha någon mer lektion med den ursprungliga konstalationen av klassen, men vi ses väl förhoppningsvis på examen igen!

Annars har jag idag fyllt tre stora plastlådor med böcker från utbildningen, samt en stor låda med pärmar och ytterligare böcker. Ändå har jag inte fått ner alla böcker och pärmar! Man samlar på sig en hel del! Dessutom har jag gått igenom min låda med alla plastburkar och så jag har och rensat bort en hel del.

Ska eventuellt gå till förrådet sedan för att se om jag har lite kartonger och papperskassar till övers för att fylla lite till. Tänkte få det mesta gjort inför att mamma och pappa kommer hit om två veckor. Har ju hemtenta då också!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hm... Knepigt problem. Är nog inte rätt man för jobbet! Matematik och logistik på samma gång...

2009-10-14 @ 18:45:39
Postat av: Johan

Visst har studietiden gått fort? Känns inte som att vi är på 7:e terminen.



Går säkert superbra på söndag!

2009-10-14 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0