Som en girl-fight

Sitter och försöker läsa i ett enskilt rum i bibblan. Det går sådär. Rösterna i rummet bredvid är väldigt höga. Det är en kille som skriker på en kille i telefon (som skriker så jag hör ända hit) på varandra om vänskap och hur många gånger man ringer varandra. "Handen på hjärtat, hur många gånger ringde du mig när du var i USA? Eller skickade ett j*vla sms? Det är ju gratis för f*n." osv, osv... De har hållt på så nu i typ en timme. Undra hur länge de tänkt hålla på!

Alltså, visst fördomar.. men jag hade kunnat vänta mig att tjejer skulle kunna sitta och skrika på varandra så över telefon, men killar... på universitetet... Trodde killar var mer att de tar upp det med varandra så är det okej sedan. Tjejer har mer en tendens att bete sig bitchigt mot varandra. Suck, hoppas de är klara snart så det blir lite lugn och ro här...

Ja, som ni säkert förstår, det är lite svårt med koncentrationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0