Svart stjärna och genus

Okej, genus. Inte mitt favoritämne. Det är verkligen skillnad i klassen mellan vilka som har ett genuint intresse av genus och de som helt tappat intresset efter 3 års inbankning (som jag). Det är väl egentligen ingen i min basgrupp som är särskilt intresserad av genus, vilket tydligt märktes under seminariet. Redan efter 5 minuter hade vår grupp fått en s.k. "svart stjärna" av läraren, medan en annan grupp fått en guldstjärna. Ja... det finns kanske inte så mycket mer att säga om det...

Ikväll ska jag iväg och sjunga. Inte långt kvar till konserten... Mer information finns på www.umevok.se



Här är min nya frisyr


Kommentarer
Postat av: Björn

Ja, du. Flum, flum, flum!



Vad snygg du är i håret!

2009-10-07 @ 15:59:16
Postat av: Monika

hehe svart stjärna, vilken bra basgrupp vi har Sara ;) men nu har vi nästan helg :)Puss

2009-10-07 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0