Tillbaka -igen...

Ja, nu sitter jag här i bibblan igen. Sitter och läser igenom föreläsningar och seminarier inför hemtentan på torsdag. Ikväll ska jag ägna mig åt att städa tänkte jag inför att mina föräldrar kommer hit! Ska bli jättekul!

Glömde nog säga att fångarna på fortet med alla barnen i lördags blev jättelyckat! Men jag var kanske lite för snäll. Jag hade hand om en gren där det fanns ett visst antal vattenfyllda flaskor. Med hjälp av dessa skulle de blåsa Blinka lilla stjärna. Några grupper hade lite svårt så jag hjälpte dem, kanske lite väl mycket...I princip sa att "men om ni testar att börja med den flaskan, vad händer om ni sedan fortsätter med den då, och den..." Ja, ni förstår. Haha, men det viktigaste var ju att de hade det kul!

Nu tillbaka till Ius commune och Europeisk medeltid... Tjohoo...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0