Lite av varje...

Idag är en dag där lite av varje ska göras. Dels ska jag läsa igenom inför seminariet imorgon, sedan har jag även nu på förmiddagen suttit och skrivit lite inför seminarium 2 som handlar om naturrätt. Har redogjort lite dels för naturrätt och dels för rättspositivism. Jag blir helt knäpp! Det är inte mycket jag fattar av detta!

Nu ska jag snart iväg och tvätta lite och så ska jag fortsätta läsa. Att det kan gå så långsamt! Att 20 sidor rättsfilosofi på engelska kan ta lika lång tid att läsa som en halv skönlitterär bok! Helt knasigt!

Sedan i och med att jag aldrig kom ut och sprang igår ska jag göra det idag istället. Kanske det går att kombinera med ett pilatespass efteråt? Ska kolla upp det!

Om en vecka och tre dagar åker jag hem! Ska bli jätteskönt, även om det bara är för en långhelg!

Just nu är jag inne i funderingar över hur jag smartast tar mig hem till jul. Antingen tar jag och Björn en egen sovvagnskupé på tåget och hoppas att vi får med oss allting, eller så får vi hyra en bil och vi garanterat får med oss allting. Svårt att beräkna vad som är mest lönsamt...

Ha en fortsatt trevlig dag så ska jag fortsätta fördjupa mig i Dworkin!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tränade med pilates idag :) Så nu har jag väldigt mycket träningsverk för Malva vaknade så jag hann inte stretcha hahaa



svar: Dom är färdiga, man klistrar dom på väggen bara.



kram maria

2009-09-21 @ 22:55:46
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Björn

Vad duktig du har varit! Jag röstar för att vi hyr en bil. verkar smartast.

2009-09-23 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0