Manikyr och pilates

Ägnade gårdagskvällen åt att göra en manikyr på mig själv. Som basfärg blev det Meet Mrs Perfect en djuprosa färg. Därefter målade jag halva nageln (diagonalt) med ett tjockt lager glitter. Blev helt okej faktiskt! Kul att variera sig lite!

I morses var jag som sagt på pilatesen. Att man kan tappa så otroligt mycket av att inte tränat just de musklerna på ett tag! Helt otroligt!

Annars har jag suttit i bibblan och läst om samerätt. En del var intressant och en del kändes helt irrelevant, men det är väl kanske så det ska va?

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Björn

Fy vad trist att sitta på biblioteket på en lördag! Allt i skolan kan inte vara relevant. Ibland måste man läsa trista kurser också tyvärr...

2009-09-26 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0