Minuterna sniglar fram...

Sitter i bibblan och läser rättsfilosofi. Tiden går väldigt långsamt, det går ännu långsammare att läsa och jag längtar tills klockan är tre. Då har jag haft seminariet och kan hem innan det blir träning ikväll. Hade både funderingar på att ut och springa i höstkylan men även gå på Aerobic med Sara! Kanske blir det båda?

Om någon missat, hemresa i övermorgon! Jippie! Kan knappt bärga mig! För första gången sedan jag flyttade upp till Umeå ska jag hem till Alingsås en helg mitt i hösten. Känns riktigt lyxigt! Och välbehövt! Nu när Björn flyttat från Norrland (om man nu kan kalla Sundsvall för Norrland) kan vi inte träffas så ofta så då känns det helt klart värt att åka hem till honom!

Glömde förresten säga att det blev värsta snö- och regnstormen här igår! Det varade inte jättelänge, men man börjar verkligen känna av hösten på allvar (förutom att det endast är 2-3 grader när man cyklar till skolan på morgonen).

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Sundsvall är Norrland!!!!



Usch ja. Det är verkligen höstkyla här nere med. Även om det är varmt i solen så isar vinden kaaaaallt.

2009-09-29 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0