Mycket på en gång

Det blev inte så mycket läst igår. Jag fick huvudvärk igen och den höll i sig hela natten och morgonen. Klarade inte av att gå upp först för jag mådde så illa. Det är gräsligt med denna huvudvärk som kommer och går!

Annars idag har jag varit nere på stan och köpt bubbelplast inför min peu om peu flyttning. Jag köpte även ny impregnering till min jacka. Fick även flera gratisprover av Avril Lavinges nya parfym.

På tal om peu om peu flyttningen sitter jag just nu och sorterar papper. Sätter in i pärmar det som ska sparas, resten slängs. Jag ska, för er som inte redan vet, flytta ifrån Umeå i december och för att göra flytten så lätt som möjligt utan hjälp av flyttbuss ska jag flytta lite peu om peu. Jag åker ner till Alingsås i början av oktober med lite grejer, sedan kommer mina föräldrar hit en helg med bilen som vi proppar full med grejer. Förhoppningsvis kan även Björn komma hit i slutet av november/början av december och ta med lite grejer hem. Sedan ska jag och Björn ta tåget ner till jul och få med oss det mesta som är kvar. Troligen åker jag och mamma upp i mellandagarna och gör det sista med städning och så! Det ska bli spännande men även lite vemodigt att flytta härifrån!

Ha en fortsatt trevlig helg så ska jag fortsätta med papperssorterandet!


Kommentarer
Postat av: Björn

Haha! Jag trodde att det stavades pö!



Vad duktigt du varit med papperssorterandet! Jag måste också gå igenom mina papper. Usch. Nu spelar dom högt här utanför igen. Dumma gästabud...

2009-09-05 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0