Sameland

Har suttit idag bl.a. och förberett morgondagens seminarium som handlar om samerätt. Samerätt är ändå ett intressant område, men jag känner mig så förvirrad redan innan när det gäller denna kursen så det känns som att mer går ut än in när jag läser. Det som blev en liten guldkant i tillvaron var när jag pratade med Johan förut och han berättade att Plupp förgyllde deras seminariematerial. Det var väldigt roligt tyckte jag! Minns ni Plupp? 

Håller på med tvätt nu, sedan ska jag iväg och sjunga. Ni missar väl förresten inte säsongsstarten av Grey's Anatomy ikväll?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Björn

Haha! Plupp är nostalgi!

2009-09-30 @ 17:22:23
Postat av: Monika

Samerätt är kul :) Tänk på vad som väntar oss imorgon Sara ;) Genus och allmän rättslära hehe ;)

Puss Puss

2009-10-06 @ 18:05:10
Postat av: maria

Plupp är så söt!

2009-10-06 @ 22:45:59
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0