Söndag och stipendier

Har varit duktig och suttit i bibblan idag och läst om familj och arv enligt romersk rätt. Idag i övrigt hade jag tänkt att ägna mig en stund åt att söka stipendier inför Englandresan. Jag har lite problem, för man ska göra upp en budgetplan när man söker stipendier och än sålänge har jag ingen aning om vad allting kan tänkas kosta i England. Allt jag vet är att det är dyrt att leva och bo där. Vad kan hyran tänkas kosta? (jag har ju inte ens ett boende ännu!) Elen? Hur mycket kostar maten och den litteratur jag kommer behöva? Resorna? m.m. m.m.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: maria

Tack! :)

Vad kul, ska du bo i London eller?

2009-09-08 @ 00:55:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: emily

oj vad svårt att uppskatta allt det.. det kan ju alltid bli fel... men det är nog bäst att söka runt på google :)

2009-09-08 @ 22:11:20
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0