Söndag och strålande sol

Morgonen har tillbringats på biblioteket för att få lite läst. Det går verkligen jättelångsamt! Rättsfilosofi på engelska... kanske inte mitt starkaste ämne! Kelsen, Hart, Austin, Dworkin.... namnen bara snurrar i huvudet!

Har gått igenom en stor del av alla mina grejer nu för att kunna få lite överblick inför flytten. Har packat två fulla resväskor inför min resa snart + att jag kommer fylla min ryggsäck till bristningsgränsen. Sedan har jag gått igenom hela garderoben och fyllt tre påsar med kläder jag tänkte skänka och en plastpåse med kläder jag tänkte slänga. Det är konstigt, hur mycket det än känns som om jag packar ner eller slänger, så syns det knappt i rummet. Man samlar verkligen på sig ohyggligt mycket grejer på 3 år!

Ska ut och springa senare i eftermiddag tänkte jag, men först ska jag till ålidhemskyrkan och rösta. Måste ju göra min plikt :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0