Ytterligare grymt!

I eftermiddags var jag ute och sprang igen. Började med 15 minuter powerwalk som uppvärmning. Sedan joggade jag hela sträckan utan att stanna en enda gång! Det tog ungefär 30 minuter! Kändes jättebra!

Annars idag har jag cyklat ner på stan en sväng och köpt två naglack, ett typ ceriserosa och ett glitter. Jag har läst lite också och städat.

Gårdagskvällen var väldigt trevlig faktiskt! Vi började med att äta tacos och sedan kollade vi på filmen Min kusin Vinny. Sara har även övertalat mig, och jag har övertalat Johan i min tur, att vi ska testa på en salsa-nybörjarkurs på måndag. Ska bli spännande! Jag kommer garanterat vara den stelaste krattan i rummet!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0