Dag 100

DAG 100 - VECKA 15

Det känns verkligen som att tiden här i England bara har susat förbi. Jag har idag varit här i 100 dagar! Helt otroligt. Har nu på förmiddagen stått och pratat i köket med Michelle. Vi brukar stöta på varandra i köket på mornarna innan de andra i korridoren har vaknat. Vi gillar att komma igång med pluggandet så fort som möjligt. Kommer sakna det lite faktiskt!

Gissa vad jag ska göra idag? Plugga såklart... Fick somna halvt förstörd med insikten om att jag har nästlat mig in i ämnet och inte riktigt vet hur jag ska komma ut och få ner det på ett bra sätt i en uppsats.

Måste även gå till residenceoffice idag igen... Det var fler råttor som sprang här utanför igår igen. Har inte sett till dem på flera dagar, men nu satte de alltså igång igen. Så fruktansvärt äckligt. Så det är någonting jag definitivt inte kommer missa!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0