Nu struntar jag i det

DAG 102 - VECKA 15

Jag orkar inte mer nu! Jag ger upp! Uppsatsen är några ord för kort och den är faktiskt inte bra alls. Inte särskilt sammanhängande och frågan är om det verkligen framgår vad jag tycker? Känner mig så otroligt blind på den texten nu att jag inte riktigt vet vad som faktiskt står. Jag lägger den åt sidan nu (förutom de två sakerna jag ska ändra imorgon då jag förhoppningsvis fått svar från min lärare) och från och med imorgon kommer all fokus ligga på min fjärde uppsats som jag har sex dagar på mig att skriva! Det måste gå. Måste sedan ägna de sista två dagarna innan inlämning till att läsa igenom alla uppsatser igen. Ändra lite språk, ändra lite fakta jag vet såhär i efterhand har ändrats och lite sådant... Jag hoppas verkligen att tiden räcker till! Just nu känns det i alla fall väldigt skönt att få skriva en familjerättsuppsats igen! Känns mer som ett ämne jag kan greppa och förstå. Ha en ordentlig åsikt i och kunna få till en bra diskussion. Huvudområdet där är "Parental Responsibility". Det jag önskar är att alla fyra uppsatserna blir godkända! Det är faktiskt allt jag kräver! Inga revolutionerande texter här inte, utan ett godkänt! Hoppas, hoppas....

Nej, nu blir det bums i säng så att jag är relativt pigg imorgon!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0